niedziela, 1 lutego 2009

Szarlotka

...uwielbiam takie poranki kiedy się budzę, za oknami biało, śnieg skrzypi pod butami, mróz maluje swe piękne wzory na szkle a w domu ciepełko i pachnie upieczonym ciastem. Jadłam już różne szarlotki, uwielbiam je, ale takiej jak zrobiłam wczoraj jeszcze nie jadłam! Jest przepyszna! Przepis znalazłam TUTAJ
naprawdę warto wypróbować, tak wyglądała upieczona -


a tak zeskrapowana -


by leemonca
font:Trajan Pro, Segoe UI, Segoe Script, Impact
brush z deviantArt

3 komentarze:

jolagg pisze...

Fantastyczny pomysł na książkę kucharska.......rany jak ja kocham twoje scrapy!

Mniam...

Ivonka85r pisze...

Jejjjjj ale świetnie, no ja na taki pomysł bym nie wpadła,gratuluje!!

.-*** ajec ***-. pisze...

Piekne prace bez wyjatku,ale ten wymiata wszystkie inne scrapy.Świetny pomysł,rewelacyjnie wykonane i pomyślane.