środa, 12 sierpnia 2009

niespodzianka

dziś otworzyłam pocztę, a tam czekała na mnie bardzo miła niespodzianka - nagroda od Dagi, bardzo się cieszę i bardzo dziękuję!


Here are the rules for this award:
1. Put the award on your blog.
2. Include a link to the person who gave you the award.
3. Nominate 7 or more blogs (always hard to do)
4. Leave a message on their blog letting them know they have an award on your blog

na razie się tylko chwalę nagrodą i oczywiście nową pracą z moim śpioszkiem :


by leemonca
font: Maszyna Royal Light

a jak będę miała chwilkę czasu to przekażę nagrodę dalej, innym, wspaniałym blogom


OK! edytuję i nagrodę przekazuję -
JPO - powiem tylko: za całokształt (za piękne prace, piękne dodatki, za tutoriale dzięki którym coś potrafię zdziałać i programy graficzne przestały być tajemnicą)
jolagg - niezmiennie za piękne prace, a teraz jeszcze piękne dodatki
Ami - za delikatność
Monika - za śliczne ślubne skrapy i zdjęcia
Pieguska - za śliczne skrapy, śliczny blog i prezentowanie ślicznych zestawów
Eva - bo ją lubię, bo do mnie zagląda, bo zawsze coś miłego mi napisze, bo podobają mi się jej zdjęcia i skrapy

6 komentarzy:

marzenna79 pisze...

Śliczny Hakerek Kasiu.
Gratuluję nagrody.

Eva Shevchenko pisze...

Kasiu gratuluje nagrody
a praca z Hakerkiem rewelacyjna...
brawo

JPo pisze...

gratuluję nagrody i serdecznie dziękuję za to, że z tak miłymi i ciepłymi słowami przekazałaś ją dla mnie...

Marrgo pisze...

piękna jest ta praca... zasłużona nagroda
pozdrawiam
:o)

Eva Shevchenko pisze...

Kasieńko... aż nie wiem co napisać...
bardzo Ci dziękuje za tą nagrodę...
i za te bardzo miłe słowa...
jeszcze raz dziękuję :)


PS: a scrapy nastepne beda tylko jak na razie czasu mi brakuje ;)
nawet nie ma kiedy fotek porzadnie przejrzec ;)

pozdrawiam bardzo gorąco

Anonimowy pisze...

Ślicznie dziękuję za to wyróżnienie:) Ogromna i niesamowicie miła niespodzianka:) A Twoje prace podziwiam od dawna:) Miłego dnia:)